Súťaž pre študentov: Sprav vizuál a dáme ti 1500 eur!

25/08/2017
Súťaž pre študentov: Sprav vizuál a dáme ti 1500 eur!
Zabite čas do začiatku semestra a poriadne si zarobte. Stačí nám do 22.9. poslať návrh vizuálu pre infocentrum Energoland.

Koncom roka 2016 Slovenským elektrárňam vypršali práva na používanie tvárí, ktoré figurovali v hlavnom vizuáli infocentra Energoland. Rozhodli sme sa dať šancu slovenským študentom a nechať ich vytvoriť nový vizuál.

Energoland je moderné (otvorené 2015) infocentrum pri jadrovej elektrárni Mochovce, ktoré zachytáva príbeh energie od Veľkého tresku až po neďalekú budúcnosť, pričom cieľovku láka na 3D kino, LED podlahu, model aktívnej zóny reaktora, termálne zrkadlo, futuristickú e-motorku a kopec ďalších interaktívnych atrakcií.

Sme presvedčení, že nový vizuál by ste mali navrhnúť práve vy, študenti, pretože máte najbližšie k našej cieľovke.

Ak sa radi hráte alebo popri škole aj živíte kreatívou a grafikou, využite čas do začiatku ďalšieho semestra a do 22. septembra nám pošlite prihlášku a .pdf s horizontálnym a vertikálnymnávrhom nového vizuálu pre infocentrum Energoland. Víťazov vyhlásime 27. septembra 2017.

Najlepší návrh získa 1 500 EUR, druhé miesto 700 a tretie 300 EUR.

Pridajte sa k projektu, ktorý získal ocenenie Black Dolphin z Cannes Corporate Media & TV Award alebo PIME Communication Excelence Award!

Cieľovka

Základom vizuálu by mala byť grafika, ktorá osloví najmä cieľovú skupinu – žiakov vyššieho stupňa ZŠ a stredoškolákov, ale aj sekundárnu cieľovku, teda vysokoškolákov. Naším zámerom je podporiť ich záujem o návštevu infocentra, ale aj vytvárať pozitívnu asociáciu so značkou Slovenské elektrárne.

Grafika

Grafika by mala reflektovať moderný dizajn interiéru a expozícií Energolandu:

Tón vizuálu by mal byť veselý, dynamický, moderný, pozitívny, evokujúci poznanie, inovácie a vedu.

Súčasťou vizuálu môže, ale nemusí byť sprievodkyňa Gaia, ktorá je dnes v Energolande v kreslenej podobe.

Pôvodný vizuál infocentra Energoland.

Pôvodný vizuál infocentra Energoland.

Kreslená Gaia a jej impersonátorka.

Kreslená Gaia a jej impersonátorka.

Gaia symbolizuje zvedavosť, objavovanie, hravosť, radosť a súčasného geeka z generácie Z. Rozumie mu a vyjadruje postoj Smart is new cool.

Gaia na kľúčovacom pozadí sa dá stiahnuť vo full rozlíšení zo SmugMug galérie. Pre vstup do galérie použi heslo: keyscreen.

Film Odysea energie získal prestížnu cenu Black Dolphin na Cannes Corporate Media & TV Award.

Typografia

Použitá typografia a grafické prvky vizuálu musia vytvárať silnú asociáciu so značkou Slovenské elektrárne.

Z vizuálu musí byť evidentné, že Energoland je centrum, ktoré patrí k spoločnosti Slovenské elektrárne. Základný font pre názov je Avalon Bold a doplnkové písmo Arial.

Vizuál by mal umožňovať vkladanie textov s informáciami o konkrétnej akcii v Energolande, ako sú Noc v Energolade, Science Talks a pod.

Prihláška

  1. Súťaž je určená študentom vysokých škôl, občanom SR.
  2. Prihlásiť sa môžu študenti individuálne alebo v tíme, prihláška aj s návrhom sa posielajú online.