Toto sú víťazné návrhy pre nový vizuál infocentra Energoland!

29.09.2017
Možnosti zdieľania:
Do súťaže pre infocentrum v Mochovciach sa zapojilo spolu 33 súťažiacich. Víťazi získajú 1500 za prvé, 700 za druhé a 300 eur za tretie miesto.

V auguste sme vyhlásili súťaž pre študentov vysokých škôl, ktorí nám mali poslať návrhy nového vizuálu pre zábavno-vzdelávacie centrum Energoland, ktoré sa nachádza pri jadrovej elektrárni v Mochovciach.

Študenti tak dostali možnosť kreatívne sa prezentovať na projekte, ktorý už získal ocenenia Black Dolphin z Cannes Corporate Media & TV Award alebo PIME Communication Excelence Award.

Do súťaže sa prihlásilo 33 súťažiacich, ktorí spolu poslali 35 prác, ktoré sa snažili naplniť zadanie:

  • základom vizuálu mala byť grafika, ktorá osloví najmä cieľovú skupinu – žiakov vyššieho stupňa ZŠ a stredoškolákov, ale aj sekundárnu cieľovku, teda vysokoškolákov,
  • grafika mala reflektovať moderný dizajn interiéru a expozícií Energolandu,
  • tón vizuálu mal byť veselý, dynamický, moderný, pozitívny, evokujúci poznanie, inovácie a vedu,
  • súčasťou vizuálu mohla, ale nemusela byť sprievodkyňa Gaia, ktorá je dnes v Energolande v kreslenej podobe.

Nebudeme vás už napínať, toto sú víťazi!

3. miesto: Jakub Noskaj, študent 1. ročníka magisterského štúdia, Marketingová komunikácia Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave.
2. miesto: Laura Nochtová, študentka 3. ročníka Fashion Design na Cambridge Arts and Sciences.
1. miesto: Ján Telepovský, piatak štúdia dizajnu na Ústave dizajnu Fakulty architektúry Slovenskej technickej univerzity v Bratislave.

Gratulujeme!

phone-handsetlocationmagnifiercrossarrow-right